inte bloggat på länge ,,

tjoo! :D
har inte bloggat på länge för jag har inte haft lust eller inte haft tid med det ,,
denna veckan :
mån: vet inte vad jag gjorde :D
tis: va med Melinda :D
ons: hade träning och var med Olivia :D
tors: red och var med Olivia :D
fre: Sovde över med Olivia
lör: städade på hallevi + hade match mot frändefors och vi vann mot dom med 8-0 :DD
sön: är med melinda :D
det har varit ett ganska fullt lov med saker att göra :D
i lördags fick vi en egen matchtröja för att vi ska få nya så vi fick varsin och jag tog nummer 20 :D
i fredags så hämtade jag mina WIK kläder och mina nya målvaktskläder :D bilder kommer på båda tröjorna :D
i torsdags så var jag och red och jag ramlade av , :S jag red på Brmir och vi red ute och vi skulle ner för en liten backe där det var lite lerigt och han blev vell antagligen rädd eller så ville han busa/leka med mig :O
han började bocka , hoppa och gallopera och jag hängde ju på vänstra sidan av han och hade tyglarna i vänster hand och stigbygeln i vänster fot och så försökte jag hålla mig kvar och när jag kollade ner när han sprang så gick det ganska snabbt och jag ville inte ramla av så jag fick hålla mig kvar som jag gjorde och sen när han stannade vi jag släppa tyglarna och stigbygeln och slänga mig av på marken...
fick lite ont i ryggen men det gick av och jag blev ju så jävla rädd :S
då blirre tårta och ta med till ridningen nästa gång med fanta exotic ;D
nu ska jag nog inte skriva mer men det blir mer imorrn :DD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0